Pages

Wednesday, December 8, 2010

Oh,cerai? Klise.

Lepas je siap buat keje uma, aku naik bilik. Ketiga2 cilik tu aku suruh melukis dan mewarna. Lukisan yang chantek akan diberi hadiah. *Tapi hadiahnya dirahsiakan. haha. Dan sebenarnya....

Okie. Skang sedang free. Tak tahu nak wat apa. So, sambil melayan mereka melukis,aku pun on laptop.
Jiwa ni rasa nak dengar lagu Sheila Majid la pulak. Okie. Pasang lagu dia.

Lagu ape ye.

Oh, dah jumpa.

Ingatlah Diriku.

*Meh google sekejap lirik dia. Tak syoklah nak nyanyi2 tapi tak hafal lirik. Ye tak.

Nah, ni lirik dia. Oh,sho shweet.

Sejujurnya Diriku Tak
Ingin Kehilanganmu
aku Masih Sayang Padamu
Namun Bila Dirimu Tak
Lagi Memerlukanku
Cukup Sampai Disini
Hingga Kini Bersama Lagi

Reff Chandra
Ingatlah Diriku Yang Pernah
Ada Disampingmu
Ada Diwaktumu
Ada Dihatimu

ku Ingat Dirimu Yang Pernah
Hadir Disampingku
Temani Waktuku
Temani Hatiku

Sejujurnya Diriku Tak
Ingin Kehilanganmu
aku Sangat Sayang Padamu
Namun Entah Mengapa
Perpisahan ini Mencambukku
Semoga Kita Bersama Lagi


Sedang menyanyi2 merdu, message alert "empty decoration"
.
Oh, mesej daripada kakak terchenta.

Tau x,sein n nana sah bercerai.

Aku sedikit terkejut. Yela, aku penah minat kot Sein tu tym era kegemilangan dia dengan Ruffedge. Tym Sehati Berdansa. Oh, latest,tym dalam citer AdaMaya. So,dengan tabah aku reply.

Yeke? mane awk tahu? *mood skema

I kn up to date skang.. Ni ngah bc metro online arini pnya..

Ouh.klise la cerai2 ni. Okie pasni u tggu la sape pengganti nana.

Biasa la..badi shati brdansa mgkin..

Bukan. Slh msing2.sehati berdansa bkn bnda hidup nk dslhkan.gituw.

Bila pk blik mkin ramai peserta Sehati Berdansa yang dah bercerai. Haila halia. Dunia. Dunia. Ape lah nak jadi skang ni.

Oh,nak bukak la Oh Bulan. Medium gosip2 artis masakini. haha.

Dan.... aku jumpa!

http://www.ohbulan.com/juara-sehati-berdansa-3-sein-nana-sah-bercerai-talak-satu/
Okiela,tunggu jela motif mereka bercerai. I pun dah x jadi mamarazzi lagi dah. Hehe. Just nak cakap aku kesian kat anak2 diorg yang comel tu. Haila halia..

No comments:

Post a Comment