Pages

Tuesday, January 4, 2011

Kak Sheila Oh!

Sempena meraikan kelajuan Wifi kat cni, so aku pun sedikit rajin la ye utk update lagi. Sebenarnya kna isi borang biasiswa perguruan nih,tapi tension lah. Banyak kali dah try, tapi asyik failed je.



"Try lagi la Farah. sabar. benda tu utk kemudahan kau juga nnt."

Satu suara halus berbisik. (meremang bulu di tangan). *sound effect citer seram*



Okie2,sambil try, sambil dengar lagu. Serius aku dah tangkap chenta kat lagu2 Sheila Majid. Evergreen kan aku?
Jiwa nak kaler merah jambu je. haha.



Kat uma aritu, pagi2 lagi aku dah layan konsert dia kat tv. Bukak2 je astro Fiesta, ada muka dia ngah nyanyi.. heaven je rasa sapu2 uma sambil nyanyi2 lagu dia. Rupanya banyak gak lagu dia yang aku terhafal. haha.



Ibu balik je dari pasar, dia tanya

"sheila majid ehh,"

"A'ah,suka la tu,"

"Kuatkan Kuatkan," cheih ibu dah excited dah penyanyi feveret dia kat tv.



Dan skang ni, aku pun dah terlayan lagu Sheila Majid ni. Seb baik youtube cni laju..



Kak Sheila, I minat lagu u yang Dia tu!! haha


















No comments:

Post a Comment